Ölümsüzlük Sirri

 Görüldügü gibi hakikat entellektüel bilincle kavranilamaz bu sir cok kitap okuyarakta cözülemez

okudum bildim deme cok itaat kildim deme
Eri Hakki bilmezsen bu bosuna emektir

Er Hakki bilen kisidir
hakki bilen kisi ise egosunu yenmis yoketmistir..

Sonsuz-hiclik gercegini anlamak icin ego ölmeli ve bir hic olmaliyiz,bir kalpte iki sey biarada yasamaz ya o yada ego icin yer vardir. ve ego bizleri ancak aci ve gözyasina bogarak gider bu geride hic birsey kalmayacak kadar devam eden aci bir sürectir

bu Fena halidir ,Yok olmaktir.

bu hal egonun hükmünü kisinin benlik duygusunu tamamen kaldirir.

Kisi bütün bütün yok olup gitmisken Allah kendi varligindan ona yeni bir hayat verir onu kendi boyasiyla boyar,kisinin icindeki ve disindaki bütün vasiflari degistirir..

artik ölümün zaten alacagi egoist benlik birakilmis mutlak benlik onun yerini almistir

One thought on “Ölümsüzlük Sirri

  1. Kanko naber?
    Spacene kurban senin, harbi bağlamışsın pisikopata,,,,
    Neyse, bakınıyım dediydim bari bi not düşmedende geçmeyeyim dedim,
    Selamlar saygılar kanka

Bir Cevap Yazın

