Öffff ulen psikopata bagladim yine bu gece

 Ömre bedel olan nedir.. ?

tel dolaptan cilek recelini cikarirken bir koku gelir burnuma, yagmur yagarken aklim hep basiretsizlikler tarihine saplanir,berber koltugunda dalip giderim, armut agacina tirmanirken bir ses duymayi ozlerim, su ictikten sonra hicbir sey dusunmemeyi becerebildigim bir saniye gelir gecer hissetirmeden, sagdan sayarken siranin bana gelecegini unuturum, dalarim giderim hissederim ,yasarim o anlari .kutahya’nin pinarlari, pinardir hani, cosar salinir..Laleli nin avlusunda üsürüm beklerken yüce cagriyi.salarim, sallarim, salinirim kalirim.. bunlardan buyuk, bunlardan cok, bunlardan evladir.. bunu yazarken dinledigimdir.. pinarlar akar, suda giden yaprak olsak ne ala..

Tiklada gör

 

4 thoughts on “Öffff ulen psikopata bagladim yine bu gece

  1. oo kimler gelmis hosgeldin filiz ,bende cay kahve börek cörek yapmistim altin günü düzenliyordum buyur hemen yanas dewam et kendin al artik ben yasli bi adamim beni yorma😀

  2. oo hidir hosgeldin yavuz 3 kisi ile altin günümü yapalim olmusken söyle 10 kisi falan bulalimda karli cikalim bu isten dimi ama . börekler cörekler nefis ellerine saglik Yavus :-))

Bir Cevap Yazın

